Как да пазарувам онлайн - Форум Екзотик Плантс България
Петък, 09.12.2016, 10:58
Добре дошли Гост | RSS

Форум - Екзотик Плантс България

[ НОВИ МНЕНИЯ · СЪФОРУМЦИ · Правила на форума · ТЪРСАЧКА · RSS ]
Страница 1 от 11
Форум Екзотик Плантс България » Въпроси и отговори / Questions and Answers » Questions About Online Store / Въпроси относно онлайн магазина » Как да пазарувам онлайн (онлайн магазин информация и въпроси)
Как да пазарувам онлайн
OrdonezДата: Понеделник, 14.05.2012, 00:09 | Съобщение # 1
Лексус
Група: Администратори
Съобщения: 3764
Статус: Offline
Здравейте , принудих се да създам тази тема , породена от факта , че доста хора не се справят с работата с количката. Едно кратко пояснение: Доста често се случва клиенти да пазаруват изчерпани артикули, ето ви нагледно пример от днес, а такива примери мога да ви дам много.



Именно поради тази причина създавам тази тема в която ще давам информация за изчерпаните артикули, кога се очаква доставка, така ще може да се поръчва изчерпан артикул , който ще има дата на евентуална доставка и ако клиента е удовлетворен от датата да си направи поръчката. За целта на всички изчерпани артикули както тук така и в онлайн магазина ще пише кога е евентуалната им доставка . както ви е известно доста стоки получаваме на промоцени, те ще бъдат промотирани своевременно и ще важи датата кога е поръчана , а не кога е доставена. Ако е поръчана по време на промоция , а клиента иска да му се достави след две седмици, промоцията важи. Всяка поръчка след изтичане на промоцията автоматично се начислява актуалната за момента цена. Промоции ще има всеки уикенд (събота и неделя) . Поръчки се приемат както в онлайн магазина, по телефон, скайп, така и на ЛС.


Титаник е създаден от професионалисти, а ноевия ковчег от аматьори :)
 
OrdonezДата: Петък, 30.11.2012, 00:24 | Съобщение # 2
Лексус
Група: Администратори
Съобщения: 3764
Статус: Offline
Пак ще се наложи да пиша в тази тема, моите уважения към всеки наш потребител и клиент, но имам една молба. След като вече сте регистрирани в сайта ни , а макар и да не сте , а да сте гости. Много ви моля поръчвайте в онлайн магазина ни, а не на ЛС или на мейл. Когато поръчате в магазина ни електронно излиза подробен списък който ние разпечатваме и така изпълняваме поръчката без грешки и без да забравим. получава се нещо такова ...


От утре във всяка пратка ще има такъв документ, както и етикети на растенията когато заявката е за повече от едно растение, както и упоменаване на сортовете.
ПС: Ако в момента липсва някой от арткулите , ние ще се свържем с вас за да уточним доставката, доставките се извършват в рамките на 3 работни дни от приемането на поръчката, ако не ви потърсим , означава че сте дали грешен телефонен номер (имали сме доста такива случаи). Предварително благодаря за разбирането.
Прикачвания: 6117472.jpg(32Kb)


Титаник е създаден от професионалисти, а ноевия ковчег от аматьори :)
 
OrdonezДата: Петък, 18.04.2014, 15:20 | Съобщение # 3
Лексус
Група: Администратори
Съобщения: 3764
Статус: Offline
Моля поръчвайте единствено и само в новия онлайн магазин на адрес www.exoticplantsbg.com

Титаник е създаден от професионалисти, а ноевия ковчег от аматьори :)
 
georgiДата: Неделя, 29.03.2015, 14:07 | Съобщение # 4
Трабант
Група: Проверени
Съобщения: 135
Статус: Offline
Един въпрос, свързан със срока на изпълнение на поръчката. Кога трябва да пусна поръчката, така че да получа растенията по Спиди с обикновена поръчка в петък? Целта е по-малко време растенията да прекарат в транспорт и в съботата да бъдат засяти.
 
poj160arДата: Неделя, 29.03.2015, 19:13 | Съобщение # 5
Лексус
Група: Приятели
Съобщения: 2107
Статус: Offline
georgi, за да ти дойдат растенията по-бързо и да не се стерсират от температурни разлики, особенно при цитрусовите растения Георги Гошев изпраща растенията с експресна поръчка, тоест - днес се изпраща по куриер на Спиди поръчката и на следващия ден след 9,00 часа пратката е на дадения адрес. Въпросът е преди да поръчаш за всеки случай да звъннеш на посочения телефон в е-магазина за връзка да не би някое растение да се е вече изчерпало и да не е в наличност, понеже не винаги се успява да се отметне на съответната страница, че в момента количествата са вече изчерпани ... Понял, товарищ? biggrin wink
И те съветвам от личен опит - не чакай четвъртък да поръчваш за да пристигнат при теб в петък, а видиш ли някое растение и ти хареса "го лапай" веднага, че може и да останеш без растение накрая, сещаш се ... , хората не спят, когато имат мерак за нещо ... wink

Растения с обикновенни (бавни) поръчки не се изпращат до адрес, а винаги са експресни!!! Винаги проверявайте растенията си още в офисите на Спиди за евентуални поражения при транспорта! В случай на такова нещо подателя няма абсолютно никаква вина - в случая "Езотикс плантс България". При такива нежелани случаи търсете отговорност от курирерската фирма!


Здравейте, приятели, пожелавам Ви много щастие, любов, здраве и бъдещи успехи!!!

Съобщение редактирано от poj160ar - Неделя, 29.03.2015, 21:59
 
Форум Екзотик Плантс България » Въпроси и отговори / Questions and Answers » Questions About Online Store / Въпроси относно онлайн магазина » Как да пазарувам онлайн (онлайн магазин информация и въпроси)
Страница 1 от 11
Търси: