Доставки по Спиди и въпроси свързани с тях - Форум Екзотик Плантс България
Петък, 09.12.2016, 16:35
Добре дошли Гост | RSS

Форум - Екзотик Плантс България

[ НОВИ МНЕНИЯ · СЪФОРУМЦИ · Правила на форума · ТЪРСАЧКА · RSS ]
Страница 1 от 11
Форум Екзотик Плантс България » Въпроси и отговори / Questions and Answers » Questions About Online Store / Въпроси относно онлайн магазина » Доставки по Спиди и въпроси свързани с тях (Тук обсъждаме доставките от онлайн магазина ни.)
Доставки по Спиди и въпроси свързани с тях
OrdonezДата: Четвъртък, 31.01.2013, 19:37 | Съобщение # 1
Лексус
Група: Администратори
Съобщения: 3764
Статус: Offline
Тема в която обсъждаме доставките, начини на плащане, заявки за нови видове и всички въпроси свързани с растенията с които разполагаме или ще разполагаме при евентуални заявки.
Важно! Всички заявки от днес и утре ще бъдат изпратени в събота 2 февруари и ще си ги получите на 4 февруари. Заявките за възрастни растения Питая от онлайн магазина ще бъдат пуснати на заявилите най рано средата на февруари , предвид студените дни е опасно транспортирането им.
Можете да задавате въпроси без притеснения, както и критики. Успех.


Титаник е създаден от професионалисти, а ноевия ковчег от аматьори :)
 
Niki_StoianovДата: Сряда, 20.02.2013, 21:20 | Съобщение # 2
Балканче
Група: Проверени
Съобщения: 3
Статус: Offline
Привет,

Търсих, но не намерих отговор на въпроса си. А той е:
- Предлагате ли безплатна доставка при поръчка надвишаваща определена сума и ако да - каква е тя?

Поздрави,
Ники Стоянов!
 
OrdonezДата: Сряда, 20.02.2013, 21:35 | Съобщение # 3
Лексус
Група: Администратори
Съобщения: 3764
Статус: Offline
Здравей, разбира се , това важи в случаите когато са поръчани тежки растения с общо тегло над 200 килограма, като доставката им на територията на Цялата Пловдивска Област се извършва с наш транспорт и е безплатна.
Относно това дали има безплатна доставка за растения надвишаващи определена сума , правили сме такива компромиси два пъти за растения на обща стойност над 200 лв и общо тегло под 20 кг. Тези правила не важат за растения които са в промоция. И въпреки тези условия, всичко зависи от крайната точка и заявката като цяло. Политиката ни е да е изгодно и на двете страни. За това препоръчвам личен контакт, примерно на мейл в който да се изясни точно за какво става дума. Успех.


Титаник е създаден от професионалисти, а ноевия ковчег от аматьори :)
 
Niki_StoianovДата: Сряда, 20.02.2013, 21:42 | Съобщение # 4
Балканче
Група: Проверени
Съобщения: 3
Статус: Offline
Ясно.

Благодаря за бързия отговор!
 
OllieДата: Четвъртък, 21.02.2013, 04:26 | Съобщение # 5
Трабант
Група: Блокирани
Съобщения: 110
Статус: Offline
Ordonez, може ли да ми пратиш по спиди едно котенце ама с опция отвори и провери biggrin
 
OrdonezДата: Четвъртък, 21.02.2013, 12:29 | Съобщение # 6
Лексус
Група: Администратори
Съобщения: 3764
Статус: Offline
А не искаш ли по DHL cool

Титаник е създаден от професионалисти, а ноевия ковчег от аматьори :)
 
OrdonezДата: Четвъртък, 25.04.2013, 23:39 | Съобщение # 7
Лексус
Група: Администратори
Съобщения: 3764
Статус: Offline
Относно обемните поръчки, които изискват опаковка кашон + стреч фолио.
От Спиди ни задължават обемните поръчки да ги поставяме в кашони, които се предлагат от тях. В такъв случай, ние ще начисляваме върху стойността на поръчката и цената на кашона, в случай когато е закупен от тях. Това се налага , поради факта, че към цената на растенията не е начислена такава такса. Опаковките на Спиди не са скъпи, цените варират от 1.50 лв до 3.50 лв за големите кашони. Така че реално сметката няма да се увеличи драстично. Благодаря ви за разбирането.
Забележка : За сега имаме наши кашони и няма да ползваме техните, но все някога ще свършат smile и ще се наложи.


Титаник е създаден от професионалисти, а ноевия ковчег от аматьори :)
 
OrdonezДата: Четвъртък, 30.05.2013, 14:54 | Съобщение # 8
Лексус
Група: Администратори
Съобщения: 3764
Статус: Offline
Моля не правете фалшиви заявки, в случая си губите времето, тази година за втори път се прави фалшива заявка (засякохме айпито и местонахождението на поръчителя) с несъществуваш телефонен номер, както и разбира се несъществуваща личност. Всеки потребител който пазарува за първи път от нас се проверява дали съществува и тогава се изпраща поръчката. Благодаря ви за разбирането.

Титаник е създаден от професионалисти, а ноевия ковчег от аматьори :)
 
pepeДата: Сряда, 11.12.2013, 21:57 | Съобщение # 9
Москвич
Група: Проверени
Съобщения: 349
Статус: Offline
Здравейте!Искам да споделя ,че СПИДИ са коректна фирма но и при тях има некоректни служители.Ще разкажа какво се случи при получаване на доставка във Варна за да не се случва и на вас.Аз съм един от клиентите на Ордонез някъде от около 6 месеца и съм получавал редовно доставки без проблем.При поредната дребна доставка слязох да я получа както винаги радостен и куриерът ми подаде растенията .Сториха ми се малко, но пък куриерът побърза да ме заговори че дължа пари които бяха по- малко от парите в получения от мен смс/от СПИДИ ми пращат винаги такъв/ и си помислих ,че част от растенията просто не са ми изпратени.Подписах се взех доставката и после се обадих на Ордонез .Установи се ,че половината от доставката не ми беше предадена.Благодаря на Ордонез са съдействието което ми оказа ,но се разбра ,че е куриера и какво от това ...Искам да направя алгоритъм за начинаещи при получаване на пратки.Когато получавате пратката тръгнете със мобилен телефон за да можете веднага да се обадите на приятел/Ордонез/и с нож за отваряне на стреч фолиото когато растенията са малки и може да са поставени заедно и да не се виждат.Ако има разминавания в доставката или повреди оформяте протокол с куриера.Благодаря още веднъж на Ордонез за разбирането и помощта която ми оказа и късмет на всички съфорумци и щастливо посрещане на празниците!
 
Форум Екзотик Плантс България » Въпроси и отговори / Questions and Answers » Questions About Online Store / Въпроси относно онлайн магазина » Доставки по Спиди и въпроси свързани с тях (Тук обсъждаме доставките от онлайн магазина ни.)
Страница 1 от 11
Търси: